FLEX Trafikkskole tilbyr komplett opplæring til førerkort klasse B automatgir.

Vi tilbyr også klasse B96 og BE.

Som eneste trafikkskole i Norge.
Introduserer vi 100% fornøyd garanti på første kjøretime.

Vi er sikre på at du skal bli fornøyd som elev hos oss.

Men skulle du mot formodning ikke være 100% fornøyd etter din første kjøretime, får du pengene tilbakeDenne garantien gjelder selvfølgelig på både manuell og automat gir.

Våre dyktige lærere vil gi deg en mest mulig effektiv, trygg og flexibel opplæring.
Vi har bred erfaring som trafikklærere, med mer en 25 års samlet erfaring som trafikklærere i Bergen.

Vår beliggenhet som nærmeste nabo til Sandsli videregåendeskole, gjør det enkelt for deg å komme til oss enten via bybane, buss, bil eller moped.

Vi kan også være flexible ved henting ved skole, hjem og arbeidsplass etter nærmere avtale.

Uavhengig av om du har kjørt mye bil, eller aldri tatt i ett ratt før, kan du føle deg trygg på at vi hjelper deg i mål med lappen.

Våre profesjonelle lærere får deg fra L til lappen.

Hvor finner du oss?

• Du finner oss som nærmeste nabo til Sandsli videregående skole.
  • Kun 50 meter å gå fra skolen til du står på vår parkeringsplass på Sandslimarka 63.
  • Vi ligger like ved 2 bybanestopp. Nærmeste bybanestopp er på Sandslimarka. Kun ett par minutter å gå til vårt kontor.
  • De fleste busser stopper også ved Cirkle K på sandslivegen 11. Derfra er det kun 500 meter å gå til vårt lokale.
  • Vi er også flexible med å kunne plukke deg opp ved skole, arbeidsplass eller hjemme etter nærmere avtale.

Helge Hatlestad

Klasse B Automat og Klasse BE og B96